Izaberi pregled

Pregled tjedna


<listopad 2013>
pusčpsn
30123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031123
45678910

 izdavačka djelatnost
 izložba
 događanje
 skup
 ostalo

Pregled mjeseca

Pregled godine

Izložba

Ivana Ognjanovac /Jedno

Galerija Prica

mjesto održavanja: Galerija Prica, Samobor
datum početka/završetka: 15.10.2013. / 27.10.2013.
otvorenje: 19.00 sati
organizator: Galerija Prica

Iz teksta kataloga izložbe:
Između jedinstva, unutar suprotnosti

Račvanje, preplitanje i prožimanje, slojevi da i slojevi ne, ono što vidimo i ono što osjetimo, ono što jeste i/ili ono što nije, glava i utroba, um i tijelo elementi su umjetničke igre Ivane Ognjanovac. Ples između polova tako  postaje komunikacija, a ne borba suprotnosti, pri čemu umjetnica dosljedno i organski otvara prostore unutar kojih dvoje postaje jedno.
Shodno tome, u njezinom radu nema pravocrtnih linija, nema strogo odijeljenih formi. Rad sačinjavaju suprotnosti koje supostoje, nadopunjuju jedna drugu, spajaju se i razvijaju, uvijek u prirodnom titraju, zajedničkoj vibraciji, rezonanci, više kao impuls  negoli kao značenje. Najmanji elementi izraza, kemijskom ili markerom ispisane riječi da i ne tvore oblik stvaranjem slojeva i slojeva suprotnosti, manje ili više transparentnih. Oni, premrežavanjem linija kružno ispisanih riječi zajedno čine buku isprepletenih grafema  lišenih značenja, pri čemu nastaje polje odjeveno u formu pulsirajućeg autoportreta.
Josipa Bubaš


Ivana Ognjanovac
Životopis
Ivana Ognjanovac rođena je 1983. u Vukovaru. Studirala je slikarstvo na Akademiji likovnih umjetnosti u Zagrebu i Universitatea de Arta si Design – Cluj Napoca u Rumunjskoj. Od 1999. Izlaže na skupnim i samostalnim izložbama u zemlji i inozemstvu. 2012. nagrađena je na 2. triennaleu autoportreta u galeriji Prica, Samobor. Njen stvaralački rad usmjeren je na istraživanje čovjeka i razine njegovog postojanja (društvenu, psihološku, biološku, duhovnu), na nasljeđe, kauzalnosti, međuljudske odnose, načine povezivanja i osobne granice/identitet. Najčešće se oslanja na perspektivu promatrača ili svjedoka koji se pismeno ili usmeno osvrće na prizor. Pri tome se koristi raznim medijima od slike/crteža, preko videa, do zvučnog zapisa. Cilj njezinog kreativnog promišljanja je propitati kvalitetu međuljudskih odnosa i razloge iz kojih dolazi do blokada u komunikaciji te iste izložiti na kritičan ali prije svega duhovit način.